websiteniz baya güzel görünüyor emek harcanmış üzerinde belli..
çok tşkler Erhan arkadaşımız baya bir uğraşmıştı zamanında 2004 senesinde sanırım şu anda yenisi yapılıyor zatende son zamanlarda bir kaç yerde sitemizi gördük çok üzüldük bide template aldık değiştirdik dedilerki bütün kodlamalara bakıyoruz kodlama isimlerini bile değiştirmemişler ama yapcak bişey yok türk insanı böyle.