Cok fazla link alınca sandbox'a girmiyorsun, kısa zaman icerisinde fazla backlick aldıgında spama giriyorsun. Benm asohbet.net domainim spamdaydi, 20 gün gibi bir sürede cikarttim.
Nasıl cıkarttım ?
- Indexi sıfırladım, eskisinden farklı bir index attım o 20 gün zarfında.
- 3-4 topliste kayit oldum, 3-4 tanede backlink aldım.
- spam vs. sayilabilcek şeyleri temizledim sade şekle getirdim attıgım indexi
ilk indexlemede asohbet diye arattıgımda cikmaya basladi, ikincisinde ise normale döndü. Fakat benden önceki sahibi yapmisti spam olaylarını ve sandbox'a düşmüştü 10-15 kez indexlenmiştir site ama hala adamın yaptıgı spamlar duruyor subdomainler filan suanda olmamasına rağmen görüyor Bi acaip gerçekten sandbox olayı.. Umarım kısa sürede çıkabilirsin sandboxtan ama 15. olmuş allah sabır versin ne diyelim