phpbbde nukebbde sorun yok kastığımız Vbull
nukede header.php ye ekle kodu takır takır çalışıyor
Wpdede takıldım En Son kafasına vura vura footer.php ye include ettim
Pek Sağlıklı olmadı Ama Dökümanda Yok Var japonca

Wpde Sağlıklı Olarak Nereye include Edebiliriz Kodu ?