Konu
Vbull Title Nasıl Çağrılır ?
16-01-2007, 18:49:06
#5
tankaya61
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hayır emucu
demek ıstediği şu;
vbulletin title ı hangi kodlar ile çağırabiliriz
title çağırmak istiyor yazmak değil
$xxxx xxxx=?