Selam arkadaşlar;
Paypalda Personal Account açtım. Add Card kısmından kredi kartını ekliyip neyin ne olduğunu anlamaya çalıştım sonra kartımdan para çekildiğini anladım buraya kadar tamam.
Ekstrede yazan numarayı girmeden OnlineNic hesabıma 1 $ yatırdım? Aktive olmadan nasıl yatırıldı anlamış değilim
Ayrıca sonra int. banka hesabımdan numarayı girip hesabı aktive ettim benim anlamadığım aktive ettim bana yararı ne oldu zaten para gönderebiliyordum.
Birde forumlarda paypal bozdurma var, birisine ücreti yolladımmı ondan $'ı nasıl paypal hesabıma transfer edeceğim? Bunuda geçtik hesabımda 50 $ var diyelim bir siteden nasıl kredi kartı ile değilde hesabımdaki para ile alışveriş yapabilirim.
Kafamdaki bu soruları silerseniz çok sevineceğim
Saygılar