Parlamayın beyler. Koyduğuma koyacağıma pişman ettiniz.
Tamam 6$ verin anlaşalım.

İlgilenen olursa teklifini gönderir. Yok fiyat çok diyorsanız siz de haklısınız.
Saygılar...