yaw senin gibi ******** isan görmedim.
sömürcek insana rıyorsun..
senle pazar gunu konustuk ve dedimki ben bu işi yapmıcam.bana vercegın parayı baskasına ver..
sende deinki tamam sorun deil.
pazartesi günüde domainleri verırım sorun deild meiştin.ve guzel bır bıcımde ayrıldık
ama pzartesi gununden berı bana kan kusturuyosun..
suan bunların hepsinin ustune oturdun.ama bens enle ugrasacam
öle agır abi ayaklarınada takılma...
bu forumda tanıdıgım en adi insan bile senden daha merttir..