Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arkadaşlar merhaba bir müşterim eskiden helm panel kullanıyormuş tasarımlarıda ona göre yapmışlar ftp ye grince www ve db diye bir klasör çıkıyormuş şimdi bizim onun ftp sinin ana dizinine db diye bir klasör açıp içine access veri tabanlarını açıp çalıştırmam gerekiyor yardım ederseniz sevinirim