Konu
subdomain hangisi daha iyi
13-01-2007, 09:05:58
#2
Cem1
"-" siz kullan bence kullanıcı adresi aklında birazda olsa tutabilir.seo için fazla farkedermi bilmem ama boşluksuz daha iyi.