2 ay once hiç firma yokmuş gibi gittim surketten reseller aldım kredı kartıyla aldım 5 dk sonra benı aradılar bız kredı kartı odemesi kabul etmiyoruz havale edin olmaz diyorum adam zaten sanki davar satıyo esnaflık olur biraz aynı sey yaw git karttan cek bana yolla diyo olmaz kardeşim dedim tamam kredi kartı kabul dedi. 20 tane sıtemi yonlendırdım sonra 1 ay sonra yedeklerımm bıle yoktu cuffff oldu ama O dşyarbakırlıları bulursam valla kotu etcem. ****.c