ploop adlı üyeden alıntı:
forumlarda bas bas bağırırsa böyle birşey yaptım diye, 5 saat reklam yayınladığına bile şükreder
gelmiş bir de digitalpoint te diyo "aslında biraz çalışıp ayda 2000 bilmem kaç dolar kazanmak çok kolay" diye. forumda yaylım ateşine tuttlar valla elemanı