onu geçtik hocam
o daha ne ki
php.ini dosyasındaki register_globals=ON olmalı.
sunucu sahibine söyle o halletsin
de bizim dün butonu çalışmıyor
server vps sahibi benim nasıl editleyebilrim bunlardan hangisi
php: /usr/bin/php /usr/lib/php.ini /usr/lib/php /usr/local/bin/php /usr/local/lib/php.ini /usr/local/lib/php /usr/include/php
onu hallettim admin girişi nerden onu bulamadım?