HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer ben osman kardeşimi kötüleyecek olsam
üye linkini verip pm at demezdim .
ama onu siyah yazmamdaki neden şudur .
nixcona dikkat edilmesi gerekir.bu karalama değildir..artık bunu anlata anlata yoruldum .daha fazla bu konuya girmeyeceğim sadece araştırma yapması için siyah yazdım.
2.mesajını görmemişim ben yenilenemeden cevap yazdım çünki.. daha yeni baktım o mesaja.. neyse yalnış anlaşılma için sorry..

konuyu dağıttığım pardon..