Eminim arkadaşta bunu yaparken belki tutmayacağını biliyordur(Tutatcağının garantisi olmasa bile tutmayacağının garantisini kimse veremez). Ama yinede yapmış.Bu kadar eleştrinin içinde hiç bir tane yapıcı eleştiri olmayacakmı. ?

Ben cesaretinden dolayı tebrik ederim.