zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boşver dostum sen onu bunu bırakta vergi levhan varmı?? satış yaptığın host için fatura kesiyomusun onlardan bahset bize
sviye filan geçici şeyler hem müşteriye seviyesiz nasıl dersin sen bakim? ben belki senin müşteirn olcam ayıp diilmi haa?
ha bide son olarak ip verirsen bi check edelim ne derece sağlıklı bi hostmuş
Terbiyesizliğin alemi yok, ama kafanızda kalmasın söyleyeyim malesef beyfendi düşündüğünüz gibi değil Fatura kesebiliyorum.