KingSERVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seviyesizlik ilgilendirmiyor mu size. Normal olduğunu mu düşünüyorsunuz her zamanki halim der gibi ?
boşver dostum sen onu bunu bırakta vergi levhan varmı?? satış yaptığın host için fatura kesiyomusun onlardan bahset bize

sviye filan geçici şeyler hem müşteriye seviyesiz nasıl dersin sen bakim? ben belki senin müşteirn olcam ayıp diilmi haa?

ha bide son olarak ip verirsen bi check edelim ne derece sağlıklı bi hostmuş