Gayet açık olduğunu düşünüyorum. Bir kaç sitemi herhangi bir firmada host etmek istemedigim için kendi sunucumda bulunduruyorum. Yararlanmak isteyen arkadaşlar olur diye düşündüm ama belirsiz bir tavır almanızı anlamayadım.