GameScript.net - The orginal arcade script scriptini dp deki bir postta görmüştüm ve indirdim.daha sonra kendi sitesine girdim ama baktım lisans ücreti falan var acaba bu script ücretsiz olarak kullanılabiliyor mu?

eğer kullanırsak ne gibi sorunlarla karşılaşırız? hiçbirşeye üzülmem de o kadar upload ettiğime üzülürüm

teşekkürler...