Benimde 3-4aylık hatta 6-7aylık sitelerimin hepsi şuan bu durumda.Google günde 3000kişi gönderirdi şuan 700'ü bile zor geçiyor.Tek bir spam yok.Herşey güzeldi bir anda dağıttı bıraktı

Fakat şunu da söyleyim.Bir kaç sitemin iyi rakipleri var onlarıda inceliyorum onlarda düşmüş demekki herkesde bir düşü var