aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşver kanki ya bizim siteye ekliycem zaten onlarıda gelsinlerde bana hesap sorsunlar....
Domainleride bende zaten onlara satcam o domaini...
valla telif hakları korkum olmasa kendimi kasıp baya bişeyler yaparım da.telif hakları var heriflerin.