Harbiden yazık ya benim açtığım baslıktaki
www.karalisayfa.com bu adam bi domain daha almış ve
www.ferrarialacam.com yapmış iyide reklam almaya başlamış

126 kare satmış 1.260 YTL kazanmış gülerim

Bu kafayla sen alırsın ferrrari. ancak semt pazarından 2-3 ytl ye plastik ferrari alırsın emeğine zamanına ve parana yazık valla
http://r10.net/showthread.php?t=2477