bu pin olayının gec olması bence türkiye içindeki yavaslıktan kaynaklanıyor. bunu istanbul için falan söylüyorum. çünkü ben balıkesirdeyim ve pin 20 gunde geldi bana hemde 2 defa baska hesaplara.
vay ****. demek 15 dakkada onaylandı hesabın. alla alla bende bi daha basvuruyım bakalım nolcak. şey düşünmeye basladım yahooyla basvurdugum içinmi bekletiyolar acaba? birde domainin mailiyle basvuruyım bakalım