Konu
pr7 - pr6 text link
26-12-2006, 04:08:18
#32
sempaty
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok pardon arkadaşım kusura bakma seni de yorduk. ilgilenmiyosanız yazmazsınız olur biter yani ? asıl probleminizi anlamadım yani. ilgililer için açıktır kapımız her zaman..