Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam ben hemde tam bulunduğum yer tam gezmelik ama toplasan 2 tane arkadaşım yok.Yanda market var adamın yüzüne ayda bir görüyorum bazen 2 ay oluyor.İnternete yapıştık bırakamıyoruzki
Defter desen kafamdaki projelerle dolu.Bazen domainleride yazıyorum eve gelince kontrol ediyorum boşsa alıyorum.Ahh ahh bu okul bitmiyor

dostum bu konuda haklısın ders defterlerinin arkaları domain isimleri ile dolu hatta iett de müzik dinlerken bile domain düşünüyorum aklıma gelenleri cep telefonuma mesaj olarak yazıyorum boşları ya ben alıyorum yada birilerinin işine yarasın diye onlara sölüyorum