Coojo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hoşgeldin r10'a
kalın yazmazsan iyi olur bence geldiğin gibi gitmeni istemeyiz çünkü yasak bütün mesajı kalın yazmak
oKé ßı daha oLmaz....