Konu
ßazı ßos DomainLer
24-12-2006, 16:10:20
#3
HaCk0rN
Coojo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hoşgeldin r10'a
kalın yazmazsan iyi olur bence geldiğin gibi gitmeni istemeyiz çünkü yasak bütün mesajı kalın yazmak
oKé ßı daha oLmaz....