Tam ben hemde tam bulunduğum yer tam gezmelik ama toplasan 2 tane arkadaşım yok.Yanda market var adamın yüzüne ayda bir görüyorum bazen 2 ay oluyor.İnternete yapıştık bırakamıyoruzki

Defter desen kafamdaki projelerle dolu.Bazen domainleride yazıyorum eve gelince kontrol ediyorum boşsa alıyorum.Ahh ahh bu okul bitmiyor