Konu
ßazı ßos DomainLer
24-12-2006, 12:26:57
#2
Coojo
hoşgeldin r10'a
kalın yazmazsan iyi olur bence geldiğin gibi gitmeni istemeyiz çünkü yasak bütün mesajı kalın yazmak