belim ağrıyor, üşüyorum, ailemi,sevgilimi özledim, derslerim kötü, işlerim başımdan aşkın(700 tane siteyi bitirmem lazım) vizeleri geçmem lazım,şirket kurulacak, okulu bırakıp şirketin başına mı geçsem diye düşünüyorum

ben ne yapıyorum ? :S
kendimden geçiyorum