MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
bugun gelen bi mail yazık ya
--------------------------
X-SID-PRA: Eskiforum webmaster <admin@eskiforum.com>
From: Eskiforum webmaster <admin@eskiforum.com>
Subject: merhaba ufak bir istek
Date: Tue, 11 Oct 2005 22:53:23 +0300
http://www.eskiforum.com
adresıne gırıp ana sayfadakı goruntunun altındakı google reklamlarından bırıne tıklarmısınız
sadece bir dakıkanızı alır tesekkurler
------------------------------
şimdi sende o adamın yaptıgı şeye yardımcı olmuş oluyorsun..girelim tıklayalım oldumm..
ayrıca tebrıkler güzel fikir uygulanabılır..google sözleşmesınde böyle birşey yazmıyor..