Aslında yeni degilim.1 yıldan daha fazla suredir takılıyorum ama birine kufur ettim atıldım.baska bir nikle yeniden kayıt oldum.isteyen arkadaslara eski nikimi pm leyebilirim.
Evet guven meselesi verilmemesini anlarım.