Konu
lütfen sitedeki reklama tıklarmısın?:)
13-10-2005, 01:28:46
#17
elektro
o dediğiniz forumuna üyeyim arkadaşlar, ramazan ayının başında bir tebrik maili gelmişti. Ondan sonra tek bir mail bile gelmedi.