sahan adlı üyeden alıntı:
indexservers.net ile çalıştım. Gayet iyi bir firma idi. Sen ne zararını gördün ?
Ben ne zararını gördüm anlatayım...Dikkat edersen surkent gibi olma yolundalar dedim.Geçtiğimiz dönemlerde (3-4 ay önce) bu firma'nın (!) yetkilisi olduğunu söyleyen Nazım isimli vatandaş,bizle irtibata geçerek reseller almak istediğini söyledi.Bizim adımızı kullanarak hosting satabileceğini ve müşteri yollayabileceğini söyledi.Biz kabul etmedik.Kayıtları mevcuttur.
Dikkat ediniz surkenth olayındada hiç alakası olmadığı halde webabi'nin adı geçiyor.Gerçekten bu işi yapıyorsan ve yapacaksan alırsın serverlarını babalar gibi ödersin parasını ve yaparsın.Başka bir firmadan reseller alarak ,sanki hosting işi yapan bir firmaymış gibi çalışmazsın.Piyasada bunlara savaş açtık.Hosting işi altında bayi paketi açmıyoruz.Ama adam webmasterlık yapıyordur.Siteleri vardır,bunlara paket veriyoruz ve fiyatlarımızda piyasanın üzerindedir.
Belki sana kötüsü denk gelmemiştir.Surkent'tende (kapanana kadar) zarar görmeyen insanlarda vardır.
Ama bizden söylemesi.Dikkat edin..Sonra biz dediydik demiyelim...