Konu
lütfen sitedeki reklama tıklarmısın?:)
12-10-2005, 16:31:55
#10
webbil
Misafir
ekŞi forumda tıklanacak bir banner bile yok
.. Bir abim geldi gösterdi bana niye attın bu maili diye
.. Atar mıyım ben böyle bir mail, Allah'a şükür düşmedim o kadar