mod_throttle çok eskiden mesela 2000 lerde falan daha ben çocuk kene ddos önleme amaçlı bunu kurardık.. kural tabloları oluşturuyorsun örnek mesela apache mod vardı esavise onun mantıkla kural yazabilirsin bir siteye 5 dakkada 1000 istek gelsin 1001 de 5 dk dolana kadar o site kapansın gibi ama senin önlemeye çalıştıgın kendi sitense bu durum hoşuna gitmez 8)
Genelde bu yabancı firmalar kullanır bunu online sayısını limitler cpu kasmasın diye tek hit değil trafik limitlemede yapılabilir örnek site 1mbps de çalışsın gibi...
kurulumu basit kuramazsan yaz ama unutma bu siteni kapatacak... değerleri aşınca....