Konu
lütfen sitedeki reklama tıklarmısın?:)
12-10-2005, 16:27:55
#9
SoS
webbil adlı üyeden alıntı:
ekŞi forum ile isminin benzemesi bile utandı beni ..
Hemen imzana yaz o sapm mailler atan ben değildim diye herkes seni zannediyor çünkü.
)))