insalar eşittir, herkesin bilgi alma bilme özgürlüğü var,
gizli kalmanın bi getirisi olmaz,
aç gitsin, kimseyede sorma, actim diye mesaj at.
ama bu işsadece 1 web sitesi ile olmaz, acabiliyorsan dernek,oda,vakıf ac, boylece dolandırıcıları elemiş oluruz, insanlar internette kazıklanmaz.