Merhaba,
Bu konu ile ilgili Webabi'nin adının geçmesi beni şahsen üzdü.Ama eminimki bu olayla uzaktan yakından ilgileri yok.İyi niyetlerinin kurbanı olmuşlar.
Bizde Enom bayisiyiz.En başlarda direk Türkiye'ye satış yapmamalarına kızıyordum.Ama bu olayları görünce adamlar yerden göğe kadar haklılar.Doğulu arkadaşlarımı zan altında bırakmak istemem beş parmağın beşi bir değil ama niyeyse sorun hep oralarda çıkıyor.Birde indexservers.net olayı var.Bu vatandaşta bunların bi benzeri.
Aslında suç bizde 2 kuruş ucuz olunca hemen saldırıyoruz,hiç araştırmıyoruz kimdir nedir diye.Neyse yinede tüm arkadaşlara geçmiş olsun diyorum..