ya işte o linkin içinden çıkamadım.. ayrıntılı anlatsan ne sevinicem bi bilsen
tek anladığım versiyonu php 5 e yükseltmek idi , onu da yaptım değişmedi..
1. PHP 4 için yaptım ben
2. SSH ile baglanacaksın
mkdir ~/xxx.com/cgi-bin/
3.
php-update.sh adında dosya yaratın root a
4.
php-update.sh dosyanın içeriğine şunu yaz
#!/bin/sh
CGIFILE="$HOME/xxx.com/cgi-bin/php.cgi"
INIFILE="$HOME/xxx.com/cgi-bin/php.ini"
rsync -a /dh/cgi-system/php.cgi "$CGIFILE"
cp /etc/php/cgi/php.ini "$INIFILE"
perl -p -i -e '
s/.*post_max_size.*/post_max_size = 100M/;
s/.*upload_max_filesize.*/upload_max_filesize = 100M/;
' "$INIFILE"
5. SSH ile
chmod +x php-update.sh bu kodu çalıştır.
6. Sonra bunu
./php-update.sh
7. Sonra bunu
crontab -e
8. Açılan yere bunu yaz
@weekly /home/kullaniciadi/php-update.sh
9. Ctrl+? neydi hatırlamıyorum WriteOut tuş kombinasyonuna tıkla. Enter yap kaydet
10. Web sitesinin dizinindeki .htaccess dosyasını aç ve içine şunları koy
Options +ExecCGI
AddHandler php-cgi .php
Action php-cgi /cgi-bin/php.cgi
E hayırlı olsun

Not: Kota 100 MB olmuştur hayırlı olsun