Linux değilde ben macintosh alıcam.
Şuan mac Türkiyede pek yaygın değil ama Türkiyede bir çok saglam şirketler Mac kulalnıyor.Mac in asıl işlevi grafik-tasarım ama adamlar süper bir güvenlik yapmışlar
Hack,Virüs vsvs gibi olaylar sıfır
Ama biraz tuzlu gelebilir
Ben G5 Almayı düşünüyorum.Herkesede tavsiye ediyorum