evet bende

dün yedim o virüsü ama norton2005 tespit etti etkisiz hale getirdi ama tabi 1 defa bile çalışması bütün htm+asp+php+jp vs.. dosyalarının sonuna o freme kodunu eklemesini angellemedi dosya 88.exe 22.exe gibi bir dosyadır. benim kafamı karıştıran virüs c: + d: de girmiş yani bütün sürücülere girmiş.
ama zip + rar dosyalarına bulaşmıyor. bend ebaya bir arşiv kaybettim. ama baya bir kaybım oldu sayılır.
kurtuluş ise eger kullandıgınız programlara güveniyor ve temizlediğinize eminseniz kalsın ama yoksa format atın derim