vardır işin içinde bi çakallık ömrümde ilk defa duyuyorum 80 gb. 4 dolar adamlar yoksa kaçak hdd mi üretiyorlar
yaw nasıl satabilirler ki kazansınlar kanadalılar kafayı yemiş artık en zengin ülke olcaklar bide