bencede gzl yerleşim ama bari ufak tema görüntülerine doğru link verseydi daha mantıklı olurdu.
ufak tema goruntulerine doğru link vermemesi daha iyi.cunku tıklanma sayısını artırıyor.
asıl demek istedigim o idi.
yasak olup olmadıgını bilmiyorum.o konuyu google bilir.demek istedigim zekice bir olay,siz ne dusunursunuz bilemem.