forumtr domaini bir çok reklam programından banlandı.adsense gibi.
temiz bir domain ile reklam işlerine devam etmek istiyorlar gibime geliyor.
bence bu yine reklam olayı ve 1 hafta içinde yine açılacak forumtr..
Bizim mp3 siteside banlandı telekom tarafından.
2.günün sonunda hiç kimse giremiyordu.neredeyse 1 hafta oldu hala dns ler güncellenmedi mi forumtr için telekomun.banlanan bir domainin başka yere yönlenmesi imkansız.
toplist.forumtr.com niye açılıyor.
Bizim mp3 sitesi banlandıgından bütün subdomainleride banlandı. ve *.domain.com banlanır sadece domain.com banlanmaz.yoksa bir anlamı olmaz.
forumtr sahibi parlak reklam fikirleri konusunda gerçekten çok başarılı
eger dediginiz gibiyse mö-yap in simdiye kadar aciklama yapmasi gerekirdi bence..
yoksa herkesin ana avrat küfür etmesine alisdiklari icin böyle yazilari takmiyorlar mi