Failover one paketi yetermi acaba?
Burda 16 max kullanıcı demiş.
Sitede aynı anda 16 kullanıcıya mı izin veriyorlar demek ..
Aylık 25 dolar ödedikten sonra bu kadar kullanıcı az bence..