cebinize ikide bir spam gelir
mailerinize ikide bir spam gelir
siteniz tutarsa bi bahane uydurup kural ihlali yaptınız der el koyarlar kendileri işletirler

2 ytl parası olmayan adam zaten site açmasın yaw