Zombie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden ****** ?
cw çok mu büyük ? neyini savunuyorsun anlamıyorum ki
Çünkü ordaki 2 insanı tanıyorum.Şuan ne iş yaptıklarını bilgilerini ve yaratmaya çalıştıkları akımı biliyorum.

Muratceme gelince ;
Garipsenecek bir durum oldugunu sanmıyorum.Cyber-warrior'un ***** Siteleri kapattığı herkes tarafından biliniyor zaten.

Sen çok doğru bir iş yaptığını düşünüyor olabilirsin ama Başka insanlara Göre Doğru bir İş yapmıyorsun.

Bukadar basit.

Herzaman olduğu gibi yine söyluyorum.Cyber da bizzat yakından tanıdıgım Ciddi anlamda Bu işin Muhendısı olan insanlar var bu yüzden Cw'ye lamzorlar diyen insanlara cevap bile vermıyorum.