Arkadaslar wındows makınlerımın bırınde sunucu zamanını bı turlu sabıtleyemedım.

otomatık zaman guncellemesını ısaretlerdım kendım elle ayarladım. ama bır turlu bu sunucunun saatını sabıtleyemedım. sureklı gerı kalıyor. benım yapmadıgım yada aklıma gelmeyen bısey mı var bır turlu anlayamadım. bu sorunu nasıl gecerım fırkırlerınızı rıca edıyorum.