affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanılan Virtualization Software nedir acaba?


Bu arada, Cari.net 'te windows 2003 sürümlerinin RZ2 olarak verildiğini göremedim. RZ2 olmayan sürümlerde, tek CPU üzerinde tek kopya çalışıyor ve diğer kopyalar illegal oluyor bilginize.
bu konuda bilgim yok konu ile ilgili yildizhosting sedat bey le görüşebilirsiniz.