Kullanılan Virtualization Software nedir acaba?

Bu arada, Cari.net 'te windows 2003 sürümlerinin R2 olarak verildiğini göremedim. R2 olmayan sürümlerde, tek CPU üzerinde tek kopya çalışıyor ve diğer kopyalar illegal oluyor bilginize.